30.04.2012

Kara Çelenk



Cas davası açılır , Cas davası kapanır ,
58. madde değiştirlmez , 58. madde değiştirilir ,
Şike teşebbüsü var denir , şike teşebbüsü yok denir ,
Para aldım pişmanım denir , para almadım yalan denir ,
Uefa ile anlaştık denir , Uefa ile konuşmadık denir ,
Şikeye karışan 8 takım denir , şikeye karışan 16 takım sevk edilir ,
Şikeye karışanın en azından puanı silinir denir ,  şikeye karışmayanın Play-Off diye puanı silinir


Biz futbolumuzu "bizim için" koruyup kollamak adı altında perişan ederken Uefa'nın vereceği olası cezaları konuşuruz. Ülkemize kadar gelip "yeteri kadar delil mevcut" diyen Uefa'nın. Turnuvasında galibiyet alınca ülke olarak sokaklara döküldüğümüz , kupasını kaldırınca tarihimizi yazdığımı Uefa'nın vereceği cezayı beklerken.

Buraya "kişilerin yaptıkları kurumları bağlamaz" mantığını eleştiren şeyler de yazmıyorum. Sadece bundan sonra futbolumuzu konuşmanın yersiz olacağını , şike yapmanın ya da teşebbüs etmenin cezasız kalacağını , maçlarda küfür eden taraftarlar sebebiyle kulüplere ceza verilemeyeceğini , insanların rakip takım taraftarlarıyla arasındaki nefretin artacağını ve buna yetkililerin sebep olduğunu , hepsinden önemlisi bundan sonra bütün dünya tarafından "şike yapılan ve cezasının verilmediği ülke" olarak anılacağmızı belirtmek istiyorum.

Ben siyah çelenk bulamadığım için siyah görseli sayfama koyup gidiyorum. Türkiye'de futbolun varlığına hala inananlarınız varsa iyi seyirler.

Hiç yorum yok: