5.04.2012

Melo & Riera



Galatasaray'a geldiği ilk günden beri taraftarın en sevdiği isimlerin başında geliyor Felipe Melo. Bir futbolcunun amatör ruhu taşıması gerekliliğini , endüstriyel saçmalığına tabanla girişini temsil ediyor çünkü.

Bugün antremanda Albert Riera ile tartışmışlar. Konuyu bilmiyorum ve hatta bilmiyoruz , bu sebeple ikili için bir şey söylemek doğru olmaz. Burada benim dikkatimi çeken 2 şey var ;

İlk olarak play-off öncesi burnu kırılan Milan Baros , şimdi ise birbirleriyle kavga eden iki futbolcu. Florya'da her şeyin güzel gitmesi gerekir ve giderken iki futbolcu kavga ediyorsa bu ya bireysel bir husumettir ya da büyütülecek bir şey değildir. Neticede bu futbolcular büyük ihtimalle Fatih Terim'den keik yiyebilir , ucu play-off'ta çok önemli 6 maç yapacak olan Galatasaray'a dokunur.

İkinci olarak bu olayın basına , üstelik bu kadar ivedi bir şekilde ulaştırılması. Okuduklarıma bakarak Abdurrahim Albayrak'ın olay ile ilgili açıklama yaptığını gördüm. Belki kendisinin bu açıklamayı yapma sebebi olayın basına farklı bir şekilde yansımasını önleme çabasıydı fakat olay dışarı sızmış zaten , bu tip açıklamaları ben çok mantıklı bulmuyorum.

Sene başında Fatih Terim'in hassasiyetle üstünde durduğu "gizlilik" politikası delinmiş gözüküyor. Olayın sonunda kadro dışı kalan ya da gönderilecek futbolcular olur mu bilmiyorum fakat Terim'in tepkisinin sert olacağı kesin gibi.


Not : Yaratıcı basın yazmadan ben sizleri uyandırmış olayım ; "Florya'da Pitbull dehşeti" , "Riera Hastanelik" , "Melo Gidiyor". Zaten Melo'nun sezon başında oynanan hazırlık maçında rakip takımda yer alan Riera'ya yaptığı hareketin videoları servis edilmiş bile.

Hiç yorum yok: