27.01.2013

Pankart Hazırla(yama)mak

TT Arena ile birlikte Galatasaray tribünlerinin son yıllara damga kuran koreografi çalışmaları dillere destan. Tam anlamıyla geçen sezon Beşiktaş maçında tavan yapan ve giderek daha yaratıcı ve başarılı hale gelen bu koreografilerin yanında ufak tefek şeyler de yapılıyor. Bunlardan birisi dün akşam oynanan Galatasaray - Beşiktaş maçında açılmış -ki ben maç içinde görmemiştim- bir örnek.

Pankart şu ;



Çirkin bir parkart olduğu şüphesiz fakat bu tip konuları benzerleriyle kıyaslamak , 4-5 kişinin akıllarınca yaptığı bir hareketi bütün bir camiaya fatura etmek mantıksız. Ben de bu tip hareketlerin camiaya mal edilmemesi konusuna çok katılmıyorum esasında fakat bu fotoğrafta anlaşıldığı gibi bu bir arkadaş grubunun kendi imkanlarınca yaptığı bir iş. Elbette o pankartın stadyuma sokulmaması ya da gözden kaçmaması gerekir fakat konuyu bu kadar büyütüp gündem yaratmak iyice çılgın işi.

Bu pankartın yerine Beşiktaş yönetiminin samimiyetsiz Feda politikasını eleştiren , zeka kokan bir pankart hazırlansaydı hemen herkes buna tebessümle yaklaşabilirdi ama bu şekilde sadece ayıplanır. Özellikle bu tip cinsel içerikli ve bir kesimi aşağılayan pankartları tribünlerde görmek istemiyoruz.


Ek : Yeri gelmişken ; sezon başında takımın demirbaş oyuncularını indirime gitmedikleri için gönderen bir yönetimin , o oyuncuların yerine bunca transfer yapıp derbi maça 20'şer bin dolar prim vermesini tutarlı bulmuyorum. Feda diyorsan feda diyenleri üzmek olmaz.

Hiç yorum yok: